1.პროექტის სახელი: ცნობილ ხალხთა უცნაურობანი
2.პროექტისმთავარი იდეა(თემა):სხვდასხვა სპეროშიმოიძებნება ადამიანები , რომელთა საინტერესო ,,ჩვევები'' გააჩნიათ. მათი ბიოგრაფიების, შემოქმედების გაცნობა.
3.პროექტის აქტუალობა:ბევრი ცნობილ ადამიანს გააჩნია უცნაური, უჩვეულო თვისებები.ბევრმა ამის შესახებ არ იცის. მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ასეთი ადამიანები , გაეცნონ მათ ბიოგრაფიას,გამოიკვლიონ თითეულის წვლილი მსოფლიო კულტურის და მეცნიერების განვითარებაში.შეგროვებული მონაცემების მიხედვით შექმნან ფოტოალბომის, ბროშურებს, მაწყობენ პრეზენტაციას...
4.პროექტის მიზნები:მოსწავლეები მოიძიებენ ცნობილ ადამიანთა ბიოგრაფიებს, გაეცნობიან, გამოიკვლევენ ,შეაგროვებენ ინფორმაციას ცნობილ ხალხთა,,უცნოურობების'' შესახებ
5.მონაწილეთა ასაკი:15–17 წელი
6..ვადები/ხანგძლივობა: 3 თვე
7.მოსალედნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიძლებას:ფოტოალბომი, ჩანახატები, ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია და ბლოგი შექმნილი მასალების მიხედვით/
8.პროექტისათვის საჭირო ძირიტადი რესურსები: წიგნები, ინტერნეტი, ბიბლოთეკა
9.პრექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტიობები) მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშვალებით ცნობილ ადამიანთა ბიოგრაფიებისა და შემოქმედების გაცნობით მიღებული შთაბეჭდილებების მიხედვით ჩანახატების შესრულება, დისკუსის გამართვა,პრეზენტაციების მოწყობა.
10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:სხვდასხვა საშვალებებით(ბიბლოთეკა, ინტერნეტი)ლიტერატურული ნაწარმოების,ბიოგრაფიების გაცნობა,მხატვრული ტექსტების გაგება და მსჯელობის უნარის განვითარება,დისკუსიაში მონაწილება.
ისტორია–გაეცნობიან ეპოქას,ტრადიციებს,ადამიანთა წვლილს კულტურის ,ხელოვნების,მეცნიერებისა და ისტორიული მოვლენების განვითარებაში.
ხელოვნება–ხელოვნების სხვდასხვა დარგების გაცნობა,მონაწილეობა სხვდასხვა სახის ღონინძიებებში(ფოტოების და ნახატების გამოფენა , პრეზენტაცია)
მუსიკა– მოსწავლე ეცნობა ცნობილ მუსიკოსთა ნაწარმოებს, მუსიკასთან დაკავშირებულ სხვადასხვა პროფესიებს,განსაზღვრავს მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს...
უცხო ენები–მოსწავლე მოიპოვებს მისთვის საჭირო ინფორმაციას უცხო ენაზე, ახარისხებს ,თარგმნის.
საინფორმაციო ტექნოლოგიები–ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება, გაცვლა,ისტ–ის საშუალებების მოხმარების დემონსტრირება,ელექტრონულ ფორმატში არსებული რესურსების სიზუსტის შეფასება.
11.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:ketinojiqia@gmail.com
12.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:ketia-ketinosblog.blogspot.com
2.პროექტისმთავარი იდეა(თემა):სხვდასხვა სპეროშიმოიძებნება ადამიანები , რომელთა საინტერესო ,,ჩვევები'' გააჩნიათ. მათი ბიოგრაფიების, შემოქმედების გაცნობა.
3.პროექტის აქტუალობა:ბევრი ცნობილ ადამიანს გააჩნია უცნაური, უჩვეულო თვისებები.ბევრმა ამის შესახებ არ იცის. მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ასეთი ადამიანები , გაეცნონ მათ ბიოგრაფიას,გამოიკვლიონ თითეულის წვლილი მსოფლიო კულტურის და მეცნიერების განვითარებაში.შეგროვებული მონაცემების მიხედვით შექმნან ფოტოალბომის, ბროშურებს, მაწყობენ პრეზენტაციას...
4.პროექტის მიზნები:მოსწავლეები მოიძიებენ ცნობილ ადამიანთა ბიოგრაფიებს, გაეცნობიან, გამოიკვლევენ ,შეაგროვებენ ინფორმაციას ცნობილ ხალხთა,,უცნოურობების'' შესახებ
5.მონაწილეთა ასაკი:15–17 წელი
6..ვადები/ხანგძლივობა: 3 თვე
7.მოსალედნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიძლებას:ფოტოალბომი, ჩანახატები, ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია და ბლოგი შექმნილი მასალების მიხედვით/
8.პროექტისათვის საჭირო ძირიტადი რესურსები: წიგნები, ინტერნეტი, ბიბლოთეკა
9.პრექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტიობები) მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშვალებით ცნობილ ადამიანთა ბიოგრაფიებისა და შემოქმედების გაცნობით მიღებული შთაბეჭდილებების მიხედვით ჩანახატების შესრულება, დისკუსის გამართვა,პრეზენტაციების მოწყობა.
10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:სხვდასხვა საშვალებებით(ბიბლოთეკა, ინტერნეტი)ლიტერატურული ნაწარმოების,ბიოგრაფიების გაცნობა,მხატვრული ტექსტების გაგება და მსჯელობის უნარის განვითარება,დისკუსიაში მონაწილება.
ისტორია–გაეცნობიან ეპოქას,ტრადიციებს,ადამიანთა წვლილს კულტურის ,ხელოვნების,მეცნიერებისა და ისტორიული მოვლენების განვითარებაში.
ხელოვნება–ხელოვნების სხვდასხვა დარგების გაცნობა,მონაწილეობა სხვდასხვა სახის ღონინძიებებში(ფოტოების და ნახატების გამოფენა , პრეზენტაცია)
მუსიკა– მოსწავლე ეცნობა ცნობილ მუსიკოსთა ნაწარმოებს, მუსიკასთან დაკავშირებულ სხვადასხვა პროფესიებს,განსაზღვრავს მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს...
უცხო ენები–მოსწავლე მოიპოვებს მისთვის საჭირო ინფორმაციას უცხო ენაზე, ახარისხებს ,თარგმნის.
საინფორმაციო ტექნოლოგიები–ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება, გაცვლა,ისტ–ის საშუალებების მოხმარების დემონსტრირება,ელექტრონულ ფორმატში არსებული რესურსების სიზუსტის შეფასება.
11.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:ketinojiqia@gmail.com
12.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:ketia-ketinosblog.blogspot.com
No comments:
Post a Comment